+ Even the darkest night will end, and the sun will rise.

Jag mår riktigt bra nu. Visst, saker kan alltid vara ännu bättre. Men just nu trivs jag ganska bra faktiskt.

Ligger med datorn i sängen och har precis kollat på filmen "Kyss mig". Ganska fin ändå.
Det mest underbara just nu är att det är Söndag, men jag ska INTE till skolan imorgon. STUDIEDAG! Alltså, ingen söndagsångest!

Förutom denna lycka, har jag haft en bra helg! Hade fredagsmys med Danni och Frida, kollade tapeter till mitt rum som jag ska göra om på påsklovet på lördagen och som slut på helgen var jag som vanligt på elitmatchen. Inte nog med det, så var det jag som stod för nationalsången! Var så sjuuuukt nervös och när jag övade hemma lät det inte bra, så hade lite panik. Men det kändes ändå bra tillslut! En vinst av killarna gjorde det ännu bättre!
Åh, jag vill alltid vara så positiv som jag känner mig nu!
Sov så gott, så ska jag försöka bli lite bättre på att blogga igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0