+ It hurt enough to think that I could stop, admit that I'm wrong and then change my mind.

Har precis bosatt mig i sängen för dagen. Hoppas på bättre sömn inatt. - Mina grannar hade lite väl kul igårkväll, för att sammanfatta det hela...
I alla fall, idag har jag pluggat matte, vinkat av min käre bror som åkte "hem" och vart med Frida. Vi kollade gp-finalen och trots att vi satt här och hejade på mitt rum - gick det inte vägen och det blev en silvermedalj för våra kära herrar.
När jag ser på klockan blir jag ganska stolt! Elva, såhär "tidigt" har jag inte lagt mig på länge. Ingen positivt kanske...
Hoppas jag kan somna bara, för imorgon gäller det att vara pigg!

Ska med b-laget till Våxtorp och spela volleyboll hela dagen och sedan direkt till tjejkväll med gamla goa gänget från tånga! Ska bli mys!

Jag och Elin - redo för nobelbal!

Denna bilden får avsluta detta inlägget och denna kvällen.

Godnatt och sov gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0