+ Dags att ta tag i mitt liv

Jag har inte mått bra de senaste veckorna. Eller alltså, det är väl ganska svårt att förklara egentligen, för egentligen mår jag väl bra. Bara inte lika bra som tidigare. Det är något som känns annorlunda. Jag känner mig svag och ensam, även om jag har så många fantastiska vänner jag älskar och en familj jag älskar. Ändå känns det som att något fattas.
Mitt självförtroende som vart riktigt bra en längre tid börjar sjunka mer och mer. Men jag tänker inte låta det bli värre. Jag vill må bra, så jag måste börja skärpa till mig. Säga till mig själv att jag är bra som jag är, utan att någon ska behöva banka in det i hjärnan på mig. Jag kan om jag vill. Så är det bara.
Finns massa andra saker jag ska göra för att må bättre också.



Kommentarer
Postat av: Linnea Bjäräng

du är bra, bättre, bäst så du klarar det här! <3

2012-01-17 @ 12:35:31
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0