+ When a heart breaks, it don't break even.

Slappesöndag!
Vaknade vid typ 9, men låg i sängen till halv 12 typ. Mycket mysigt. Har fått gjort lite plugg och kramats en massa med min fina bror som är på snabbvesit.

Var fruktansvärt trött när jag kom hem vid 8 igår, så jag bara degade i soffan tills jag vid 11 gick och la mig.
Ska packa det sista och sedan sätter jag mig på bussen till Ullared. Kvällens elitmatch ska hållas där istället för i Falkhallen idag. Får väl se om det blir mer eller mindre bra.

Har inte så mycket att säga nuförtiden. Inge roligt i alla fall.

Två bilder från igår:





Kommentarer
Postat av: Linn

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, 3 vinnare dras ikväll kl 19:00 med hjälp av en slumpgenerator, så alla har lika stor chans! How awesome? ;)



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

2012-02-05 @ 17:18:40
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0