It's gonna be tough, but I will make it.

Som om det inte var nog. Jag tror att jag går under. "Halsflussen" visade sig vara KÖRTELFEBER(hata hata hata hata hata). För er som inte vet vad det innebär ska jag förklara! Jo jag kommer inte få träna på minst en månad. Blir antagligen mycket längre, men det återstår att se. Att inte få träna/spela volleyboll kommer bli jäääääättejobbigt för mig. Att gå från 6 träningar + match / vecka, till INGEN TRÄNING ALLS... Volleyboll och träning är liksom det som får mig att hålla ihop. Det är en stor del av mitt liv nu. Så jag hoppas att jag klarar mig.
Kommer dessutom vara hängig och bli lätt sjuk framöver. Ha så kul med det kära vänner.
Ska på prover i nästa vecka med. Undersöka mjälte och lever. Undvik gärna att slå mig i magen, för då kan jag bli rejält skadad...

Hoppas på skola på måndag, men oklart än så länge.
Detta är hur min dag har sett ut idag. Ganska enkelt:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0