Sneaky

Okeeej, nu börjar jag störa mig rejält på min granne här i Varberg... Jag bor på andra våning och har en balkong med stora fönster mot ett hyreshus, med tre våningar. Och på det huset, på tredje våning sitter också en balkong. Där bor en kille, kanske 30 år gammal. Ser lite smått rolig ut med sitt krulliga orange:a hår och skägg. Nog om hur han ser ut. Det är nämligen så att han kan se rakt in i mitt rum från hans balkong. Rakt ner på min soffa, där jag alltid sitter när jag är på datorn. Han sitter där flera gånger per dag och röker.
Har inte tänkt på det så mycket, förräns till ca 2 veckor sedan, då jag gjorde bort mig totalt. Efter det så tittar jag med jämna mellanrum upp och ofta känner jag hur han kollar ner på mitt rum och när han ser att jag ser honom, så kollar han bort. Inte jätte behagligt kan jag säga. Man måste börja tänka på vad man gör. I SITT EGET RUM. Jag brukar dra ner rullgardinerna på kvällarna, men mitt på ljusa dagen vill man ju knappast ha den nerrullad?
Näe, skum kille säger jag bara....

http://data.whicdn.com/images/9761601/tumblr_ll7bcp9uBQ1qk7z46o1_500_large.jpg?1305403927


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0