Come and get me.

Spelat in grunden till låten på musiken nu, det gick la bra! Snart har jag mattediagnos, och jag börjar bli lite nervous...
Ska åka och lämna sommarjobbsansökan idag, och sen ska jag tagga träning.

Förlåt för bloggtorkan, men har inte haft nåt o skriva om. Det hade bara blivit massa dystra inlägg, eftersom det är mitt humör nuförtiden.

Ska bli bättre på att skirva roliga inlägg, så tar kanske upp detdär igen med olika teman som jag gjorde i december. Vi får se.


Citat från ett One Tree Hill-avsnitt som jag kollade på igår. Stämmer så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hur gick det med med att lämna sommarjobbsansökan? läskigt va? Jag vet hur de va när jag gjorde det... var blev de någonstans förresten? :) <3

2011-02-02 @ 17:13:03
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0