10 saker om mig.

- Jag har lätt för att falla för någon, men väldigt svårt för att släppa taget.
- Jag är barnslig. Speciellt när jag är med Annie. Vi är ganska barnsliga, men vi äger på det!
- Jag är ett onyttig-monster (ist för kakmonster). Jag lovar, jag gillar allt onyttigt. Godis, chips kakor tårta. RUBBET.
- Jag kallas dagligen för Bängan. (reagerar även på bengen, eftersom några killar i klassen alltid kallar mig det. INTE POSITIVT)
- Jag har större fötter än min 3 år äldre storebror.
- Jag ska antagligen ta hål i naveln nästa vecka! (HAPPYFAAACE)
- Jag hatar lök. Inte smaken, utan konsistensen.
- När jag ska sova lägger jag mig huvudet ut mot rummet, och liksom på sidan. Men jag kan aldrig somna så, så efter 5 minuter vänder jag på mig, och då somnar jag direkt. Men jag kan inte somna direkt om jag lägger mig som jag somnar det första jag gör.
- Att spela volleyboll har gett mig starkare självförtroende.
- Jag hatar lukten av kalla, ostekta mamma scan köttbullar. Så hemsk lukt!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Men då kan du la inte träna? :O <3

2011-02-02 @ 17:09:59
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: cornelia [FOTOBLOGG]

sjuuukt fin design <3

2011-02-02 @ 19:34:47
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0