I'm falling to pieces

Skulle bloggat imorse, men pallade inte. Halv 9 var jag i Falkhallen, för en sekreterar-utbildning i volleyboll. Och sen skulle vi vara sekreterare under en match. Det är ett "sammandrag" där denna helgen, med lag från Falkenberg, Hylte, Polen, och Danmark. Killar runt 18. Inte helt fel! Haha, fanns en hel del att kika på! (a)

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska dyka upp och hämta mig. Väntat länge nu....
Får ta och skriva mer ikväll känner jag, ha det bra så länge!



Foto: Jag
Har visat den innan, men jag gjorde så att det blev vit bakgrund på den. Älskar edn sjukt mycket, och tycker den är grymt cool.
Den är inzoomad så mycket det går, med min lilla digital kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0