Ibland blir man bara så arg,

MÅRN'

Vaknade klockan 9, av att våra grannar (som bor över oss) bokstavligt talat hoppar så att det låter något förjävligt! Vi visste sedan innan att man ibland hör från överväningen när dom går däruppe, men det har inte vart något stort problem. MEN FATTA ATT JAG ÄR SUR PÅ DOM? Det är två barn, som typ hoppar studsmatta utan studsmatta. Det var samma sak igår. Klockan 9 en LÖRDAG. GAAAAAAAAAAH!

Sen springer dom utanför vår altan, och ibland sneddar dom över den. Till och med när mamma höll på att fixa med bordet, så sprang dom bara tvärs över.
- ibland blir man bara sååå trött.

Förlåt för mitt utbrott, men inget kan beskriva hur jävla arg jag är.

Blir i alla fall gekås med family. Behöver lite saker.

Menmen, nu ska jag börja göra mig iordning. PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du vet om att det är söndag vah? (a) <3

Inte lördag ;)

2010-05-23 @ 14:47:04
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; jaha :P men 9 är ändå inte sååååå tidigt? (a) <3

2010-05-23 @ 15:15:01
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: evelina

Sv; Haha x) Kanske det kanske ;) Men klockan nio ska alla vara vaken! :D

2010-05-23 @ 15:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0