Everything is okay in the end, if it's not okay, then it's not the end.

Hejhej!

Det blev ca 2 timmar inne på gekås. Sen åt vi hamburgare och stack hem, :)

Jag köpte:
Hörlurar
Vänner DvD
T-shirt
Underkläder

- o en massa små grejor, som man behöver.

Sen jag kommit hem, har jag inte gjort något känns det som. Eller jo.., jag o carl kollade på typ 4 avsnitt vänner :D  GILLA, GILLA :)<3

Haha, sjukt bra äre.

Ska snart äta nån fläskfile med bakad potatis . Det låter gott. Känner doften från köket. Mums. Nu blev jag hungrig...
Kollar väl lite på Melodifestivalen sen.


Puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahah aa vi får kolla på den i varberg eller något :P <3 <3

2010-03-06 @ 20:06:48
URL: http://anniethobjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0