Sleep tight...

Hej!

Det är en somnig sofie som skriver. Jag borde ligga i säng och sova nu, men jag blev preis klar med packningen till mamma. Sen ville jag bara skriva lite kort om dagen, eftersom jag inte haft tid att blogga idag!

Efter jobbet stack jag till Elin Wisén och vi slappade lite på hennes rum. Mysigt mysigt. Den lilla fisen åker snart till Thailandet, vilket jag tycker är FUSK, FUSK, FUSK. Men jag gillar henne ändå! ♥

Sen var det en toppenträning på skrea, och nu MÅSTE jag verkligen sova, PUSS

Kommentarer
Postat av: elinWisén (känd som sofies favorit)

Mitt namn stämmer... heheh (a)

haha, så söt bby. Du ska sova hos mig i mööööön :D LOVE UUUUU <33333

2010-06-18 @ 22:07:54
URL: http://lifeisiironic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0