If only I knew what I know today.

Äntligen hemma.

Elin kunde tyvärr inte träffas idag, men jag fick tiden att gå ganska fort ändå. Med sociala människor och hög volym på spotify löser sig allt.

Nu ska jag snart hoppa i sängs, men jag "ska bara" kolla på ett par vänner avsnitt först.
Juste! Före och efter bilder på vårt hus kommer i nästa inlägg!
Godnatt!

Ps: Jag vet att headern är svart, och jag har gjort en ny jag blev väldigt nöjd med, men när jag ska lägga upp den blir det inte riktigt som det ska. Men jag ska försöka fixa det, jag lovar!



Carls första beställda öl. Haha, en "stolt" skäggig pappa i bakgrunden!

Kommentarer
Postat av: Sofie

j

2010-07-29 @ 10:51:41
URL: http://sofiiiebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0