heerregud..

...vad jag har dålig uppdatering på sistone!

Förlåt för det, men har annat "viktigare" att göra än att sitta vid datorn.... hmm.

Kan ta en liten snabbis och berätt avd jag gjort de senaste dagarna:

Tisdag: Först jobb såklart och sen åkte jag till stranden med sofie och annie. Jättemysigt och varmt! Sen kom Julia också.
Jag var där till kvart över 5, då mamma körde mig till mormor, där jag fick kvällsmat, för att vid 20 i 7 åka tillbaka till stranden, för träning...

Onsdag: Jobb, Inte lika bra väder, så jag och mamam åkte till Halmstad och shoppade. (bilder kommer) Sen åt vi pizza med kusinerna på kvällen .

Idag (Torsdag): Idag har jag först jobbat hårt på Tångagård. Jag och Annie gjorde klart alla våra ca 10 rader!
Sen åkte jag med mamma oc carl till stranden för att fika med Hebbe, Junis och Helena! Blev en del kull och spring , haha !


Har sprayat klart cykeln idag, HAHAHHAHAHHHA. Fy fan va orange den blev! Ingen kommer klara av att kolla rakt på den, för den lyser så starkt :O
Aja...

Förlåt för långt inlägg, men eftersom jag inet skrivit på länge så hoppas jag att det inte gör nåt!

Ha det bäst, PUSSAR (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0