JULSTÄDA

Hej Hopp, idag är jag pigg och på bra humör!

Ska hjälpa mamma att julstäda, pynta och annat mysigt man gör nu inför julen. Det är så mysigt när man kan starta julistan på spotify, och bara gå runt och småfixa.

Mamma har vart och köpt gran också! Ååh, jag längtar tills den ska in! Det luktar så gott, och det blir så himla mysigt! Speciellt på kvällen när den är tänd!

Ne nu börjar mamma tjata på att jag ska släppa datorn, men jag ville bara göra detta inlägget, eftersom jag inte tänkt använda datorn så mycket idag.



Förra julen, förra granen. Gosigt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, jag har lyssnat på min julplaylist sen juli typ ;)

2010-12-19 @ 09:08:52
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0