7/8 # Mina vänner / Ett ögonblick

Glömde gårdagens... Så kör en dubbel.

Mina vänner.
Kan inte skriva mycket mer än att jag älskar dom. Jag har några riktigt nära vänner, som jag berättar allt för, och som alltid ställer upp för mig, och tvärt om. Sen har jag många andra riktigt fina vänner som jag också älskar.

Seriöst. Jag älskar verkligen mina vänner, och skulle inte klara en dag, utan att veta att det finns någon därute om som bryr sig om mig. Tänker inte ladda upp bilder, eftersom det inte finns bilder på alla i denna datorn. Men ni vet vilka ni är ♥

Ett ögonblick

Den där gången, som känns så fruktansvärt långt bort nu, när du tog min hand och jag kollade upp mot dig och log och du log tillbaka. Vi stannade och du kysste mig hejdå, och hoppade in i bilen. Minns hur jag gick med ett leende som nådde runt jorden, hela vägen hem.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: åhhhh, breakeven är superfin ju =)

2010-12-09 @ 07:59:30
URL: http://beczz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0