+ Om vi slutar mäta oss med de som har det bäst, skulle vi nog märka, vi lever i en fest.

Har haft en kanon studiedag med min fina vän Elin i vårsolen.
Kände hur glädjen spred sig ut i fingertopparna när jag knöt på mig conversen, tog skinnjackan på mig och satte på mig solglasögonen och började promenera bort till henne. Vårkänsla, eller vad ska man kalla det?
Vi tog en lång promenad i Vinberg, vart vet jag dock inte... Skulle precis skriva det när jag insåg att jag inte kommer ihåg. Vi snackade väl så mycket att benen bara tog oss någonstans.

Sen åt vi, dansade till sommarmusik, spelade och sjöng och bara njöt av vår lediga dag.
Nu sitter jag hemma och är tillbaka i verkligheten. Plugg kallas det! Hoppas på att vädret kan hålla sig lika fint imorgon. Vore underbart att slippa den klumpiga vinterjackan.


Bild från FVBK's facebooksida, från igår när jag sjöng nationalsången!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu är tävling igång på bloggen, var gärna med och tävla!



http://johannamatildah.blogg.se/2012/march/tavlingen-ar-igang.html



Kram :)

2012-03-17 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0