+ Det börjar bli dags...

... att sluta blogga. Har haft denna bloggen sedan December 2009 och känner att jag inte har någon ork kvar att hålla i gång den(som ni har märkt). Har dock kvar min privata blogg där jag kan skriva av mig ibland - vilket känns tryggt. Alltid bra att kunna skriva allt man känner.

Vem vet, jag kanske drar igång igen någon dag, men just nu känns det väldigt långt bort.
Följ mig på instagram och Twitter istället - där hänger jag kvar!

Instagram: sooofieb
Twitter: soofiebengtsson

TACK OCH HEJ KÄRA LÄSARE.
Många pussar på er.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Meeh... Det var dumt :(

2012-03-26 @ 19:59:52
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: ELIN ÄR ANGRU

NEEEEEEEEEEEEEJ SOFFAN. DU FÅR INTE STÄNGA NER DIN BLOGG. EN AV MINA FAVORIT BLOGGAR JU. ASSÅÅÅÅ FÅÅCKK JÅÅÅ / ELINEMOOOOO

2012-03-26 @ 21:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0