+ Tacos, mys och träningsförbud...igen.

Onsdag kväll.
Jag sitter som vanligt på mitt rum med datorn. Har lagat mat och ätit mat med min fina mamma och så fort jag skrivit klart här ska jag gå ut till henne igen!
Idag har vart en jäkligt slapp dag. Har bara haft en endaste lektion. Var nämligen hos en sjukgymnast innan idag, så jag fick ledigt från skolan just då. Fick avbryta träningen igår, för att jag hade så fruktansvärt ont i ljumsken (trodde jag). Men nej, efter att jag klätt av mig och vart i bara trosor, samtidigt som sjukgymnasten letade efter ömma punkter osv visade det sig vara min höftled som krånglade. Så nu kan jag knappt gå och har fått träningsförbud i kanske två veckor om jag har otur!
Träningsförbud, igen. 7 veckor i höstas i samband med körtelfebern och 2 veckor nu. Jag som VERKLIGEN vill träna och kämpar för att ta mig tillbaka. Haha, det går ju bra!


Kan ju meddela att jag är ganska mätt nu. Om en stund väntar semlor...


Det är verkligen inte kul att behöva sitta brevid en träning och verkligen vilja vara med och träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0