+ In the mirror I see you staring back at me. I am my own worst enemy.

Riktigt bra dag idag!
Började dagen med sovmorgon, så att jag var riktigt pigg när jag gick upp. Eftersom jag var ensam hemma startade jag spotify på högsta möjliga volym medan jag fixade mig och packade väskan. Sedan väntade en 20 minuters promenad ner till tåget i kylan. Fast det var inte så värst kallt när jag tänker efter, en go kyla, kan man väl kalla det. Där gick jag i alla fall och lyssnade på musik och lät tankarna vandra iväg.
Väl framme i falkenberg satte jag mig inne på spiran och käkade en kycklingbaguette innan jag gick till skolan. Direkt efter skolan gick jag till sjukgymnasten och fick goda besked! Får börja träna lite lätt nästa vecka om det känns bra.
Nu sitter jag hemma hos mamma med datorn i knät och gitarren brevid mig.
Ska lira lite nu, ensam hemma ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0