+ I'm no longer your muse.

Kvällen igår var skitrolig! Först förfest med ca 10 goa människor hos Elins morfar, sedan vidare på bussen till Vessige tillsammans med många andra smått påverkade, glada ungdomar.
Väl framme betalade vi och hängde av os jackorna och sedan var det fullt ös på dansgolvet Till ca halv 1 då festen började dö ut och vi drog oss hemåt.
Sov hos Elin med henne och Micka, och vi hade en go stund i morse, pratade och skrattade över allt som hänt under kvällen och sådär, som man brukar göra.

Annars idag, så känner jag mig som en zombie. Trött och sliten - men ändå mååååste jag plugga. Har väl gått sådär, och jag har fått ta flertalet powernaps, haha.
Nu väntar ett ryck, innan jag kan gosa ner mig i soffan vid en film.

Lite bilder från kvällen:

Förfest! Simon, Elin och Micka!

Annie, Sandra et moi.

Oj, så vackert.

"Fest hos morfar!" - I väntan på bussen...





Kommentarer
Postat av: Alicia

haha, vackert!!

2012-01-29 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0