" Det är okej att känna "

Godmorgon kära Torsdag.
Igår var det en ganska bra dag. Vi hade inspirationsdag i skolan vilket innebar att vi var på olika föreläsningar.
En av de tre, den allra första var överlägset bättre än de andra. Tjejen som skapat organisationen ungcancer var där. Hon nådde verkligen mitt hjärta och jag kände hur tårarna brände i ögonen under nästan hela föreläsningen. Jag gillar konceptet med ung cancer - deras logga är fuck cancer vilket är så jävla rätt. Fuck cancer.
Jag mådde lite extra bra när jag insåg att det var hon som gjort denna videon "Det är okej att känna." eftersom jag redan för ett halvår sedan delade den här på bloggen. Nu fick man reda på bakgrunden till hur både den och organisationen tog sin början.

Ni som inte sett den, se den. Ni som har sett den, se den igen. Det är värt det.



Nu ska jag ha den näst sista dagen i skolan innan lovet. Ska bli underbart att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0