+ All I'm asking for is an effort.


Lilla jag ikväll.
Ska strax sova hade jag tänkt. Första riktiga lovdagen spenderade jag till lunch i sängen. Jävligt lat, men gött var det! Har firat en tjej i laget ikväll med.

Igår blev en riktig megajävladundergo seger med 3-0 mot Värnamo och vi har fortfarande serieledningen! Gött flickor!

Imorgon ska jag åka ner till Falkenberg. Men inte vilket ställe som helst i den lilla staden, utan den lilla byn Ljungby. Där jag bott hela mitt liv fram tills pappa bestämde sig för att flytta hit till Varberg. Där i den lilla byn fanns, och finns fortfarande två underbara tjejer som jag spenderade nästan varje dag med i flera år. Mina grannar. Bästa grannarna jag haft. Har delat så otroligt mycket galenskaper med dom, så att de inte går att räkna. Saknar er flickor. Men imorgon åker jag dit. Ska i alla fall få träffa Lovisa, sen om Christerl också dyker upp vore ju pricken över i:et.

Med detta i tanken somnar jag strax med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0