Would you cry if you saw me crying. Would you save my soul tonight?

Hej på er! Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig från början. Jag skulle sovit en god sömn och sedan skulle jag först på förmiddagen kolla på mina tjejer när de mötte Lindesberg i Svenska-Cupen och sen ikväll skulle jag kollat på Elitlaget mot Linköping ikväll. Men nejnej. Jag kunde knappt sova alls. Först kunde jag inte somna för att jag var på dåligt humör och tänkte för mycket. Sen hostade jag en massa som vanligt så då blev det inte mycket tid kvar till sömn!
Att jag inte skulle på matcherna bestämdes väl igår, för att jag inte klarade av att göra tillräcklig mycket hemma, som att plugga och gå en runda osv, för att bevisa att jag klarar vara bland folk och så.

Matchen ikväll hade jag väl ändå inte kunnat se, eftersom pappa snart hämtar mig. Ska sova hos honom inatt, men imorgon kväll hämtar mamma mig där igen. Småkusinerna från Stockholm kommer på besök.


Bara för att jag saknar massa folk på denna bilden och för att jag saknar Italien.

Kommentarer
Postat av: A D E L I N A - FOTOTÄVLING PÅGÅR

hej! Var gärna med i min foto-tävling. Kika in på min blogg för att få reda på mer! KRAM! :)

2011-10-30 @ 17:12:09
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: Hihihi, jag gjorde de ändå.. dom hade inte köpt dom än, dom skulle göra de och så orkade jag inte vänta en månad till så jag köpte dom själv.. får komma på något annat som jag kan önska mig ;) <3

2011-10-30 @ 20:31:59
URL: http://anniethorbjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0