Och jag inte vart jag är. Jag är med men aldrig riktigt där.


LÅT OSS KALLA DET BRANDÖVNING.
En väldigt seriös sådan med rökmaskin och "skådespelare" (elever från estet-teater). Vi var på tredje våningen (syns inte på bilden) och fick ta oss igenom den tjocka fejkröken hela vägen ner (det inglasade). Tanken var nog att vi skulle valt en annan väg, t.ex nödutgångarna, men vi är inte så smarta i vår klass så vi gick mot röken, haha. Sen kom brandkåren och skulle "rädda" tjejen från balkongen och dra ut en kille från "branden".

Har käkat pizza med mamma och nu väntar jag besked från Sofie och Annie. Vi ska kolla på film ikväll var tanken!
Ha en go Fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0