Never give up. There is no such thing as an ending. Just a new beginning.

Har vart inne i skolan och hämtat min engelskabok nu i eftermiddag. Ville dock inte stöta på massa människor, då jag inte ser så himla frisk ut, så jag tänkte "Jag drar dit vid halv 5 när alla åkt hem". Brukar nämligen sitta folk kvar i upphållsrummet och vänta på bussen som går 16.20. Men jag och mamma var där redan 16.10 och jag gjorde mig beredd på att stöta på någon därinne. Men inte då! Skolan var helt död och tom. Det enda som hördes var jag och mina hemska host-attacker. Antar att när klockan slog 4 rusade alla som gick så länge ut och började sitt lov. För lov är vad det är nu. Höstlov. Själv känner jag ju dock ingen skillnad då jag redan vart hemma i två veckor.
Men ändå skönt för jag behöver inte oroa mig över att de andra i klassen har massa lektioner jag borde vara på.

Nu sitter jag nerkurad under en filt och ska bläddra lite i IKEA-katalogen för att få lite inspiration för hur jag ska göra på mitt rum sen. Det gillar vi!
Ha en go fredagskväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0