Hard time trying to sleep.

Ni måste undra vad det är för fel på mig, som bloggar nu klockan 6... Men det är så att jag inte sovit något inatt. Jag kanske har sovit en timma totallt. De resterande timmarna har jag lagt på att försöka sova, kolla på klockan osv. Tillslut pallade jag inte ligga där och försöka sova och kolla på klockan och inse att det bara var 5 minuter sedan jag kollade senast. Istället hämtade jag datorn och kollade ett avsnitt av O.C.
Får väl ta och försöka sova senare idag och förhoppningsvis ska jag på Elitseriepremiären i Falkhallen vid 5. En match jag VERKLIGEN INTE vill missa.

Nu ska jag försöka sova igen, typ.
Cute,quotes,words,her,look,onlyone-e2d929e79fd9293f8fe6dd489ab8076c_h_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0