When a friend does something wrong, don't forget all the things they did right.

ÄR PÅ SÅ HIMLA BRA HUMÖR NU!
Har precis hoppat in på mitt rum efter ha suttit i soffan med mamma och min käre saknade bror i några timmar! Jag blev alldeles till mig när han kom in genom dörren och det var den bästa kramen på väldigt länge! Synd bara att det krånglade med tågen (SJ, det säger ju en del...) så han kom inte förrän vid 9.
Hade till och med en försenad födelsedagspresent till mig!

Imorgon åker han på konsert och jag och Elin tar tåget vid 9 imorgon bitti, till Göteborg där vi ska spendera helgen! Sover hos hennes goa farmor och sen ska vi shoppa o ha det toppen!

GODNATT PÅ ER!

Hahaha, himmelskt goa ungar. Jag och bror min till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0