svar på frågestunden

Har du kille? Nej, tyvärr, haha!
Om inte är du kär i någon?
Inte kär nej.
Har du haft sex?
Nej, det har jag inte.
Har du varit full?
Inte så att jag inte har koll på vad jag gör.
Hur fick du isf tag på dricka?
Det ni.
Hur gammal vill du bli? Hmm, jag ska se till att jag blir en välmående kärring och dö av ålder för så länge jag mår bra och är pigg så kan jag tänka mig att leva länge.
Hur många barn vill du ha?
Två eller tre, helst av båda sorterna, hehe.
Vill du gifta dig?
Inte nu tack, men ja i framtiden vill jag det.
Isf när?
Beror ju helt på när/om jag träffar någon, men kanske runt 30?
Varför är du så snygg?
Well, det måste vara mjölken.
Vad gör dig glad?
MYCKET. Mina vänner, min familj, att spela volleyboll, att sjunga, komplimanger, sommar och värme och ja en massa mer saker.
Hur ska en kille se ur för att enligt dig vara galet snygg? Ska han vara GALET snygg, så ska han vara lång, solbränd, muskulös, ha ett charmigt leende, bruna eller mörkblåa ögon och helst brunett, men det spelar egentligen ingen roll, bara han inte är grön/lila i håret osv.
Snyggaste kändisen?
Colin Egglesfield är ju redigt snygg. Men säkerligen inte snyggaste!
Favorit outfiten?
Shorts och nåt snyggt enkelt linne eller liknande!
Har du några speciella låtar som du gillar enbart pga minnet bakom låten? Vilken är låten och minnnet?
Nääe, inte som jag gillar enbart därför! Men har några, som t.ex. Breakeven, Snälla bli min och Home, som väcker minnen från skolavslutningarna på Tångaskolan när jag och några tjejer sjöng. Riktigt roligt och jag saknar såna där grejer.
Hej Sofie! :D vad är det sämsta/bästa med våran klass???
Haha, kära 11TEB. Hmm, detta var svårt... Det bästa är nog att den är bättre än jag trodde att den skulle vara. Trivs jättebra! Sämsta med den är..... nä jag vet knappt!
Hur stor penis har du? Håller gärna måtten för mig själv.
Hur mycket saknar du mig på en skala 9-10?
SÅKLART 10 NICKE! <3
hej, haha =) kanske en dum fråga men du spelar volleyboll eller? skulle nämligen vilja testa på det.. Haha, ja det gör jag! Bästa sporten! Du är välkommen!
AH, jag tänkte då ställa en fråga. AHH, hur är den där Elin,,,,, hon verkar vara AAAAAH en trevlig chey va???
Åh fyfan, inte hon.... Haha nejdå Elin, du är för himla go! Alltid glad och vi skrattar varje dag i vår klass omringade av killar. Vet ingen som pratar så mycket som du, även om ingen lyssnar, haha. Vi borde nog börja tänka på att vi just går i en klass med typ bara killar och inte prata om killar osv så högt, eller vad säger du? Haha.
Kan ju sammanfatta det hela med att jag är superglad att det är just dig jag går i samma klass som!
Vem är din största idol??
Har ingen idol faktiskt!
Hur gammal var du när du tappade din första tand??
Mamma? Some help please? Nej men ingen aning! Tidigt tror jag!
Vad är det senaste du köpte?
En halsduk, tror jag!
Vilken är din favoritdryck?
Varm choklad eller typ cola.
Vilken är den äckligaste frukten du vet?
All möglig, gammal frukt. (Kommer inte på någon?)
Vart i världen skulle du helst vilja bo?
Någonstans där det är varmt året om.
Vilket är ditt drömyrke?
Framgångsrik (RIK!!!!!!) Arkitekt.
Vad är ditt rekord i pannkaks-ätning?
Hmm, runt 10 typ.
Vad står högst på din önskelista till jul?
Fjärrutlösare och stativ!
Vilken är din favoritlåt just nu?
Har igen ”favoritlåt”, men de jag klickar på oftast på spotify just nu är När jag går ner – Norlie & KKV, You make it real – James Morrison och Who you are – Jessie J.
Vilken typ av filmer gillar du och vilken är favoritfilmen? Väldigt olika, beroende på vilket humör jag är på! Komedi, Drama, Skräck och Thriller
blir det väl oftast. ( Eftersom jag aldrig kommer ihåg namnen på filmerna kan jag inte säga vilken som är bäst)
Har du gjort något du verkligen ångrar och vad var det i så fall?
Det har väl alla, men ingen idé att ha ånger för det egentligen. Blir ju bara värre!
Vad gör du helst en fredagkväll?
Är med vänner. Hemmakväll eller fest, beroende på humör.
Hur är din drömkille?
Utsidan har jag redan skrivit om men han ska vara charmig, ärlig och pålitlig, rolig och inte hålla tillbaka vad han känner trots att man är bland folk. Han ska gilla mysiga hemmakvällar!!!!
Vad gör dig ledsen?
Att bråka med mina vänner och min familj och när dom inte mår bra.
Hur ska en kille vara för att få din uppmärksamhet?
Han ska vara sig själv och sen såklart att en kille med egenskaper som de jag tidigare skrivit till utseende och insidan, får lite extra uppmärksamhet, hehe.
Hur skulle du beskriva dig med 5 ord?
Usch, sånt här är svårt! Men ganska fnissig, GLÖMSK, slarvig, snäll och konstig!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

"Hur stor penis har du? Håller gärna måtten för mig själv."



HAHAHAH, äger!

2011-11-25 @ 17:25:22
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0