Du är inte trasig, behöver inte fixas. Du kan sluta o leta det finns inga fel.

Jag vet att jag har frågestund och kommer svara på frågor om några dagar. Men jag hade såååå tråkigt så jag skiter i det och ni får istället dubbelt upp! Nu ska jag käka popcorn och fortsätta plugga fysik!

1. Har du ett par rosa string? - Inte rosa nej.
2. vem var den senaste du pussade? - Hmmmmmmmmmmmm
3. hur många killars nummer har du i din mobil? - allas?

4. gillar du någon nu? - Jag gillar många, på olika sätt!
6. vad gjorde du inatt? - Pluggade histora, sov?
7. och i förrgår natt? - Hmm, låt mig tänka...
8. vad gör du innan du ska sova? - Det är väl olika, oftast nåt med mobil eller dator i guess.
9. hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Ja, det hoppas jag!
10. kan du prata om allt med din mamma? - I princip.

11. choklad eller glass?- Choklad!
12. hade du blivit glad om din kille friade till dej? - Det beror väl på? Haha, nej men ja det hade jag väl, om jag kännt av vi var i det stadiet. Dock är jag inte riktigt sugen på att gifta mig nu...
13. string eller hipster? - Går inte att välja... Men hipster mest - om det inte är träning!
14. klack eller gympa skor?- Finns inte boots som alternativ?? Illa. Men klack i så fall!
15. kjol/klänning eller jeans?- Jeans är gött och går att ha till mycket, så Jeans it is!

 

ÅTTA SAKER OM DITT LIV
har du gjort ngt du verkligen ångrar?- Haha mycket. Händer väl varje dag att jag gör/säger som jag ångrar sekunder senare, men inget som precis förstör mitt liv? Bara att leva med det!
har du fått ditt hjärta krossat?- Yes yes.
har du ngn gång krossat ngn annans hjärta? - Ingen aning! Har jag?
är du rädd för att starta ett förhållande?- Haha, nej jag är inte rädd för det nej.
har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Nix, inte vad jag vet!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Näe, det gör jag inte.

 

HAR DU NÅGONSIN
har du blivit upptäckt när du smygit ut?- Har aldrig gjort det, så nej.
har du varit med i en olycka?- Japp, suttit i bussen när den krockade med en personbil.
har du nånsin ätit en hel tårta?-  Nej, faktiskt inte...
har du önskat att någon ska göra sig riktigt illa?- Njaaaaaaaa.
har du gått på bio ensam?-  Nej, tack gode gud för vänner.
har du gillat ngn utan att de vart ömsesidigt?- Jaaaaameeen.
har du ngnsin tyckt att världen suger?- Nä det kan jag väl inte påstå!

 

KÄNSLOR
saknar du ngn just nu?- Ja, MIN BROR! Men han kommer ju på besök imorgon! LYCKA!
är du fundersam?- Det är jag alltid.
är du uttråkad?- Har tråkigt, men inte uttråkad.
är dina föräldrar fortfarande gifta?- Nej, ett tag sedan nu!

OM DIG
hur mke är klockan nu?- 20.39
namn?- Anna Sofie Viktoria Bengtsson
vart bor du?- Falkenberg och Varberg.
har du ätit sushi? Usch.
favorit glass? Gillar det mesta, hehe.
hur många olika flingor har du i köket? Två har jag för mig.

 

SKULLE
du vilja vara längre? Nja, för volleybollens skull så hade det inte vart fel, men annars trivs jag väldigt bra med min längd!
du vilja dricka dig full nu? På läsk? Jamen visst. (Nej, vaaaaarför skulle jag vilja det?)

 

KAN
kan du röra på öronen? Det är det man har händer till?
kan du slicka dig på näsan? Ehe, kanske jag kan.

kan du kolla i kors med ögonen? Ja, klart. Man har väl skills.

kan dina föräldra lita på dig ? Oftast, hehe.

kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, det fixade jag ganska bra de 4 veckor jag var hemma.
kan du va på fest utan att dricka? Japp!
kan dina vänner lita på dig? Jajamen!
skulle du kunna tänka dig att pierca naveln? Har redan gjort det, så känns lite onödigt med en till....
kan du låta bli att spendera pengar om du är i en affär? Inga problem!

 

HAR
har du ljugit för dina föräldrar? Mmhm
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja!!
har du syskon? En broder.
har dina föräldrar ljugit för dig? Har dom säkert, haha.
har du pussat ngn som är 5 år äldre? Mamma?
har du haft sex med ngn som är 2 år äldre? Nä
har du haft ett förhållande med en som är 5 år äldre? Nooooep.

VEM
vem älskar du? Dom är ganska många....
vem kan berätta allt för dig? De flesta. Men jag ser ju helst att jag slipper lyssna på främlingars problem!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan du vekligen slicka på din näsa??? Det är coolt...! ;) hehe

2011-11-18 @ 06:32:39
URL: http://evelinabengtsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0