So much craziness surroundin me. So much goin on, it gets hard to breathe.

Dålig uppdatering vare ja! Har haft fullt upp att ta mig tillbaka till mitt liv! Tränade riktig volleybollträning för första gången i tisdags! Går inte att beskriva hur underbart det var att vara tillbaka igen! Riktigt tufft var det. Har tappat typ allt. Kändes som om mina ben vägde 100 kilo var. Men det är bara till att tränatränaträna, så är jag "snart" tillbaka igen. (Måste tänka positiva tankar...)

All denna kyla som nu kommit hit får mig att längta tillbaka till sommaren. Eller rättare sagt till nästa sommar.
Hatar att behöva ha massa tjocka kläder och jackor och ändå frysa. Vill ha värme och stranden.






Kommentarer
Postat av: Linnea

åååh, häärligt!!! Ta mig tillbaka!

2011-11-24 @ 12:54:28
URL: http://linneabjarang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0