Just another heart in need of rescue.


Vart en toppendag idag! Började med promenad till tågstationen med musik i öronen och jag kände vilket bra humör jag var på! Jag gick och log hela vägen märkte jag, för varenda människa jag fick ögonkontakt med, gående, på cykel eller i bil log tillbaka med hela ansiktet. - Då blev jag ännu gladare!
Sen har det vart så hela dagen, små händelser som gjort den bättre och bättre. Bäst att ta vara på en sådan här dag, händer inte så ofta.
Dock sjönk väl glädjen när jag satte mig med historiaplugg tills imorgon, som jag suttit med typ hela kvällen och jag är långt ifrån färdig!
Ha en go kväll!

Kommentarer
Postat av: whoknows

grymt bra bild!

2011-11-16 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0