It's like you're always stuck in second gear.

Danni har vart här idag! Vi kollade Vänner o snackade lite. Saknar verkligen att umgås på riktigt med mina vänner jag älskar.

Jag fortsatte kolla på Vänner och sen fick jag den brilijanta idén att ta med datorn in på toaletten, och raka benen SAMTIDIGT som jag skrattar till ett avsnitt av den bästa serien. Hur smart är inte jag!?

Sen uppdaterade jag min Iphone också. UNDERBART. Var rädd att mina kontakter skulle försvinna, men de klarade sig. Dock fick jag inte över apparna, för Itunes ville inte riktigt sammarbeta med mig. Men det är fixat nu!
Nu ska jag fortsätta prata med mina vänner och kolla på nåra avsnitt till innan jag ska pömsa.
Nattinatti!


Sa ju att det var smart!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar bakgrunden på bilden... hihih / elin ( hoppas du fattar vem elin när jag skiver hihi)

2011-11-03 @ 07:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0