I'd rather be your last than your first.





Lite udda klädsel har jag valt idag, hehe. Ville se hur mina volleyboll-tights satt nu när jag tappat lite, och eftersom jag trivs i dem så tänkte jag "äh vafan" och har gått i dem heeela dagen. Största pluset är ju dock mina otroligt goa raggsockar.

Nu kommer snart mami hem och då ska vi äta och sen ska hon förhöra mig lite.
SKOLA FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 4 VECKOR IMORGON. Trodde aldrig jag skulle säga det, men: Jag längtar.
Tänk er själva att sitta hemma i soffan, ENSAM, i 4 veckor och komma efter en jäkla massa i skolan. Visst soffan är la go, men börjar bli rätt så tjatigt. Händer ju absolut ingenting.

Kärlek till er alla, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0