I can't afford this heart, still I am responsible if it will fall apart.

Godmiddag, eller vad man ska säga!
När alla andra går tillbaka till skolan efter en veckas lov sitter jag fortfarande kvar i soffan här hemma, där jag suttit de senaste 3,5 veckorna!
Var och tog prover imorse och får svar imorgon, men siktar på skola på onsdag! Hoppashoppashoppas. Vill verkligen dit!
Det är så fruktansvärt tråkigt att sitta hemma och göra samma tråkiga saker varje dag. Händer ju ingenting!
Det är då jävligt gött att Facebook finns, då känner jag mig mindre ensam!

Ska fortsätta med fysiken nu och sen blir det att värma lasagne.


Använd bild, tror jag. Skitsamma, jag vill i alla fall ha sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0