Follow your heart. - But take your brain with you.

Första dagen avklarad! Riktigt kul att träffa alla igen, men kändes väldigt konstigt att vara tillbaka till det vanliga livet. Känner verkligen att det kommer bli tufft att jobba ikapp, speciellt med matten och fysiken. Men det måste bara gå helt enkelt.

Somnade och sov en timma ungefär när jag kom hem. Har precis blivit förhörd av mamma på samhällsprovet jag har imorgon. De andra gjorde det den dagen jag var och fick besked om körtelfebern så det är så dags för mig att göra det nu!
Nu blir det Bonde Söker Fru och sen tidigt i säng!

För att det inte ska bli ett bildlöst inlägg så får ni en dagens outfit. BRA VA!?
... Börjar blir lite för trött känner jag.
Kyss på rumpan o ha det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0