Don't make her fall if you don't plan to catch her...

Jaha, då var det kväll igen.
Sitter på mitt rum och ska snart starta en film jag såg i skolan för längesedan. Remember the Titans. Synd att man inte hade någon att kolla den tillsammans med bara.

Känner mig lite nere av någon anledning, fråga mig inte varför, för det vet jag inte.
Var ute på långpromenad med pappa innan. Ja, lång för mig i alla fall. Den mesta motion jag fått sedan en månad tillbaka.
Imorgon spelar alla tjejerna match och sammandrag. A-laget drar till Värnamo och klår skiten ur dom och B-laget drar till Smålandstenar och tar hem förstaplatsen. För mig suger det, för att jag är så galet avundsjuk.
Antagligen hinner de inte hem till Elitmatchen heller, så blir väl inte att jag drar dit heller som planen var från början.

Näe, jag orkar inte blogga egentligen. Just skrivit en lång jobbig annan text och detta inlägget låter ju bara deprimerande.
Så detta är hejdå för mig idag.
Skriver la imorn.
Eller nåt.


En liten bild från dagens promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0