den sista idioten är inte född än.

Helg!
Det var kul att kolla träningen men jag blir ju så fruktansvärt avundsjuk! Saknar det så himla mycket. Längtar tills den dagen jag får/kan gå in på planen och köra järnet. Kommer vara så galet taggad första träningen och första matchen... Watch out...

Åt pizza innan, kebab såklart! Orkade dock inte hela... Men sparade det så jag kan äta sen om jag blir hungrig, hehe.
Vet inte alls vad jag ska göra nu. Idol är slut för stunden och det är inget annat bra på tv. Gitarren glömde jag hos mamma med.


Hittade denna gosiga bilden på Facebook. Synd bara att fotografen Frida inte också var med på bilden. I så fall hade det vart hela gamla goa 9B2 gänget.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, kärlek! <3

2011-11-11 @ 23:05:16
URL: http://saranorrhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0