THE SPAIN PEOPLE


Alberto. Så sjukt söt o go grabb!












Haha, Flamenco... Och ja, jag blev tvingad till att ställa mig där inför alla och göra ett försök. Ingen vacker syn kan jag säga.


Ana, Ismael och Laura!


Sofie och Nano.


Haha, söta unge.


Det här är då min söta lilla spanjor. Gala. Saknar henne redan. Hon var så snäll och go!




Man kan inte annat än älska honom!!


De fick prova mashmellows, haha. Såg ganska roligt ut när de skulle försöka äta dem... Kladdigt värre.


Vackert.


Nano (höger) är grym på att rappa, så vi fick höra en snutt.


Brännboll vare ja!




Nano och Frida.


Kvällsmys på stranden.


Gala ville göra flätor på mig, haha. Inte för att jag passar i inbakade flätor, men kunde ju inte precis säga nej, ahha.


Älska hennes pyjamas. Gala, söta lilla Gala...

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag älskar din nya header! Skitfin :)

2011-05-17 @ 21:02:38
URL: http://linneabjarang.blogspot.com
Postat av: Nicke :

2011-05-17 @ 22:14:28
Postat av: Nicke :D

Hahaha, ser bra ut. :)



Hoppas ni har video på när du dansade och när Isa ser ut att beat boxa, tack för mig! :D :D :D

2011-05-17 @ 22:15:41
Postat av: Frida

Alberto! <3

Fina bilder :)

2011-05-18 @ 09:41:14
URL: http://thecamera.webblogg.se/
Postat av: Louise

sv: gud förlåt såg din kommentar nu! Ja jag vill jättegärna ha hjälp med designen! :) Jag ska bara fixa bilder som jag kan ha med på designen.. Men ska försöka fixa det så¨fort som möjligt :) Om jag hör av mig när jag fixat det, så kanske jag kan skicka bilder till dig så kan du ta den tid du behöver? :) Verkligen jättesnällt av dig om du vill hjälpa mig! :) kram

2011-05-18 @ 18:30:02
URL: http://louisealveflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0