Mammas dag.

Idag är det mors dag. Den dagen på året som är ägnad åt alla mammor. Den dagen som är ägnad åt min mamma.
Den mamman jag älskar så otroligt mycket. Den mamman jag önskar jag var hos jämt.
Hon är den som alltid bryr sig. Vad som än händer. Hon är alltid där. Hon märker när jag mår dåligt. Hon ser det i mina ögon. Vi har alltid funnits där för varandra. Alltid tröstat varandra. Gråter hon, gråter jag. Skrattar hon skrattar jag. Jag är glad när hon är glad, och ledsen när hon är ledsen. Vi bråkar. Men vem gör inte det? Man behöver bråka ibland, för att inse hur mycket man betyder för varandra. För du betyder verkligen mycket för mig mamma. Du betyder allt.
Jag är inte den bästa dottern, det vet jag. Men jag är hennes dotter. Har alltid varit och kommer alltid att vara. Det är något jag är stolt över.
Jag ska göra allt för att göra dig lycklig. Allt för att du ska må bra.
Vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade dig.
Älskade mamma, grattis på mors-dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0