" I've got many secrets, down in under. "

Dagen började med en dröm. Drömde att jag var helt färdig. Jag hade ätit frukost, fixat mig och packat väskan. Sedan vaknar jag av att mamma säger att jag måste gå upp... Så jobbigt på morgonen. Jag är inte precis någon morgonmänniska...
Sen hamnade jag i en lång bilkö med moppen. Men sen kommer jag till skolan och till mina fina vänner. Älskar er. Säger det inte tillräckligt, men det gör jag. Jag hoppas ni innerst inne vet det.

Ska åka och sola med mamma ikväll, och kanske träna. Om jag inte kommer iväg till Crossfit/gymmet, så ska jag iaf springa. Det är något jag ska börja med. Regelbundet.

Bild nu, fyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0