It may be quite simple but now that is done, I hope you dont mind.

Har precis dödat en spindel som satt på golvet och glodde på mig när jag duschade. Den var säkert 5 cm bred om man tar med benen. Men nu ligger den i nåt avloppsrör eller nåt, nerspolad. Mohahaha.
Duschen var förövrigt väldigt skön, och nu ska jag hoppa ner, nyduschad i en nybäddad säng. Gott.

Innan idag blev jag först intervjuad av en tjej från Halmstad universitet (eller vad det nu är), om "en skola för alla". Sen Hade jag muntliga-nationella i engelska och på det slängde vår lärare till oss ett NO:prov som inte gick bra över huvudtaget.
Fick föresten tillbaka min uppsats i Nationella-Engelska idag och jag blev sjukt paff. Det som kändes så dåligt gick så in i helvete bra och jag är sjukt nöjd!!!
Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men ändå väldigt bra. Nu väntar sängen.
Puss o kraaaam.


En mysig bild från Venedig.

Everybody has a face that they hold inside
A face that awakes when I close my eyes
A face watches every time they lie
A face that laughs every time they fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0