If you believe it's in my soul, I'd say all the words that I know

Dagen idag har vart delvis bra, delvis dålig.
Jag gick på stan i Varberg och köpte ett linne, innan jag tog tåget till Falkenberg. Skitsnyggt tycker jag att det var. Lite hudfärgat typ.
Sen låg jag i solen i nån timme innan jag insåg att jag hade skitmycket plugg... Så har suttit med det större delen av dagen. Har även städat lite, så att min spanjorska inte svimmar när hon kommer hit imorgon, hehe.

Insåg också för en stund sedan att jag glömt min bästa BH på bosön. Inte kul.
Får se när jag hinner lägga upp bilderna från helgen. Det blev iaf inte ikväll.

Nu ska jag sova. Punkt och slut.


Weheartit17_large



Kommentarer
Postat av: Niclas :D

Haha, kanske kan vara dum fråga, men svårt att motstå att undra, vad är en bra BH? xd

2011-05-10 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0