I want a perfect moment, I wanna see the sign.

Godmorgon! Sitter i bilen på väg till skolan. Pappa har fått en Iphone 4 via jobbet(inte aaaaaalls avundsjuk...). Vi lyssnar på rix fm, som alla andra mornar och de är precis lika barnsliga som alltid. Har mitt näst sista nationella idag, skriftligt i franska... Döda mig. Men sen slutar jag en timma tidigare eftersom vi inte har någon idrott. Sen ska jag iväg och fota och kolla på min bror när han ska på studentbalen!! Nu är vi snart framme hos mamma där vi ska lämna Carl och alla väskor. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nu är helgens blogg vinnare utsedd. Kika in om det var du som vann :) Om inte så finns det en ny chans nästa vecka :)

2011-05-20 @ 10:27:20
URL: http://linneaakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0