You say you know all about it. But hey, you don't understand anything.

Allting idag har verkligen gått fel. Det började med att jag gått hela vägen ner till kvantum, enbart för att köpa nezeril, och när jag kommer ner så får jag veta att jag måste vara 18. Sen dess har det bara blivit fel.

Har vart och kollat på elitmatchen som sagt. Dom vann såklart! Haha.
Skola imorgon, och jag kan inte vara mer otaggad.
Ska reda ut lite saker nu, men vi hörs imorgon, eller nåt. Då är jag forhoppningsvis lite gladare och positivare hoppas jag.


Haha, denna bilden äger ju.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, så härlig bild! :D

2011-03-07 @ 19:40:41
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0