I remember when you lost your mind.

Har inte hunnit blogga sedan i morse. Har haft fullt upp med att duka inför kvällen osv.
Kvällen blev lyckad, men man blev redigt trött mot slutet, då ungarna ville leka hela tiden.

Med tips om att kolla in i väggen, och tänka att jag är hemma + pepp jag fick nyss om morgondagens sång i falkhallen, ska nog morgondagens nationalsång-framträdande gå hyffsat okej. Annars blir det pinsamt att göra bort sig framför typ 1000 pers. MEN JAG SKA INTE GÖRA BORT MIG HAR JAG BESTÄMT.

Tar de värmande orden jag fick, och lägger mig och sover. Imorgon är det plugg som gäller!
Sweet dreams!


Bild från idag.
Och ja, vi blundar. Men vet ni vad det kallas?
Att sjunga med känsla!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åhh, DET KOMMER GÅ KALASTOKBRA :D :D :D :D

2011-03-27 @ 09:36:53
URL: http://hellotheremydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0