LISTA

Ett förhållande: Neee...
En bästa kill-vän: Typ
En bästa tjej-vän: Japp!
Blivit kär vid första ögonkastet: Inte kär.
Fått ditt hjärta krossat: mm
Skrikit åt en lärare: Naaaj (a)
Kysst någon och sedan ångrat dig: Kanske under "ryska posten" eller "sanning eller konka" när man var mindre.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är:
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nepp.
Snusat: NEJ
Druckit alkohol: Ja

11 DAGENS:

Klädsel: Tights och skjorta
Frisyr: Ofixat
Vill ha: Pengar och Sommar!!!
Låt: Ingen.
Drog: Morötter och dip
Saknad: Närhet.
Sjuka: -
Köp: Inget
Godis: Inget
Attityd: Irriterad, lättstött.
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Sov jag nåt inatt över huvudtaget?

9 FÖRSTA

Bil: Bobbycar!!!
Kärlek: Erik, på dagis. höhöh
Husdjur: Pernilla, min konstiga kanin
Semester: Danmark
Jobb: I somras, rensa ogräs. hemskt
Konsert: Det var nog på Fun City. Haha, typ 4 låtar med Måns Zelmerlöv. Jag var såååå kär. haaha
Fylla: Ingen


10 SENASTE

Personen som sms:ade dig: Robert
Personen som du kramade: Mamma
Personen som ringde dig: Mamma
Personen som du ringde: Pappa
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Danniella
Alkoholdrycken: Cider
Bilfärd: Från mamma till pappa.
Filmen du såg: Trick or Treat.
Gången du grät: Don't remember.
Måltiden: Revbensspjäll och klyftpotatis!


8 SKULLE DU

Våga hoppa fallskärm: Tror inte det.
Våga hoppa bungyjump: Nej
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: Ja
Kalla dig själv lycklig: Njaa, sometimes, sometimes not.
Kunna gråta över en kille: Ja
Kunna gråta över en tjej: Ja
Ljuga för någon: Mm
Kunna springa 50mil: HA HA. Nej.

8 VAD:

Gör du just nu: Skriver i denhär listan, samtidigt som jag chattar med rikard och danni
Ska du göra imorn: Plugga, kolla elitmatch, plugga.
Har du med dig in på bion: En kompis och popcorn!
Är det för färg på dina byxor: Har inga byxor på mig.
Är det för väder hos dig just nu: Ser inte. Rullgardinen är nere.
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: Kläder och stil.
Skulle du göra om du vann på lotto: Spara, Resa, SHOPPA!!!!!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. Trosor
2. BH
3. Ett öronhänge
4. Ett till öronhänge
5. Brillornaaa
6. har inget mer på mig....
7. ---


BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Berors på vem det är.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: aaop
Använder du huvtröjor: Inte ofta
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: Inte just nu.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: samma, för det mesta, men det beror lite på vem det är.

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång!
Sommar eller vinter: Sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 13 - 14 var ganska bra tycker jag. Fast saknar tiden då man var typ 5.
Sova på sida, mage eller rygg: Sidan.
Kramar eller kyssar: Båda samtidigt!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0