Ska fan bli målare

Vart hemma en stund nu! Målade hela dagen idag, haha! Fast det var kul att göra det, eftersom de lagt ansvaret på mig helt och hållet, så att de blev nöjda var ju kul!
Nu ska jag försöka förkla vad det är jag har gjort...
Jo, ni vet som sagt att det är på ett gym jag har jobbat? Och på ett gym finns såna stora mjuka pilatesbollar?
För att de inte ska ta så stor plats, och för att de inte ska rulla runt så hade de avskurna kartong-rör emellan dem, för att stapla dem på varann! Och min uppgift var att snygga till dem, så jag åkte till Beranders Färg igår och köpte de färger jag tycket passade in med de andra färgerna i gymmet.

Tog bilder med, för att ni skulle förstå:

Såhär såg de ut från början....

 

Detta är inte alla, det var väl kanske 8 till. Alla skulle målas två gånger!

DONE! Fattar ni nu? Det borde ni, annar så aaa, sök hjälp.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0