Nej, jag är inte vig.

AJAJAJAJAJAJ.
Skadar mig alltid på träningen nuförtiden. I tisdags skar jag upp i fingret på något sätt så att det började blöda, vilket jag även gjorde idag....
Men idag gjorde jag även något jag egentligen inte kan. Gå ner i spagat. AJ!
Vet egentligen inte hur det gick till men när jag skulle ta en boll så kändes det som om jag hade fötterna på varsin handduk, så att jag bara gled iväg. Fytusan vad ont det gjorde ett tag.

Nu ska jag ta en snabbdusch. Sen ska jag packa till pappa och öva en sista gång på franskaglosorna.

Typ så såg det väl ut. Eller så långt gick det ju inte, men längre vad än vad jag egentligen klarar av....


Kommentarer
Postat av: Niclas :>

Bilden visar splitt, noob.

2011-03-25 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0