Jag är starkare än du. Det har jag lärt mig nu.

Hej på er!
Haft en jäkligt go eftermiddag med Danni på stan! Vi fikade, snackade, gick i affärer, och jag fick fixat bild till moppekörkortet!

Haha, måste bara säga en sak som hände för tusende gången. Har säkert skrivit om detta 3 gånger innan... Haha. IGEN, lyckades jag glömma att stänga dörren helt till trapphuset (bor i lägenhet) och har dunkat musik och sjungt med i säkert en timma.
Så förkyld som jag är, så kan det inte ha låtit vackert, haha. Jag bjuder på den. Men jag fattar inte hur jag lyckas. Flera gånger har samma sak hänt...

Åker på träning lite senare, det blir ju intressant... Haha, nej men jag är taggad, så hoppas att förkylningen inte stoppar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0